dessbee Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Efter ungefär femton minuter slutar webläsaren att fungera oavsett firefox eller IE. Dock kan jag nå hemsidor via ip-adress såsom googles http://74.125.77.104/ Det hjälper inte att flusha dns, boota om switchen eller att manuellt definiera dns servrarna i nätverksinställningarna. Det enda som hjälper är att boota om datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thjakan Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Har haft liknande fel på min dator prova kontrollpanel/Adminstrations verktyg Där finns tjänster DHCP client och DNS client dessa tjänster går att stoppa och starta om då slipper du starta om datorn. Löste mitt problem med detta minns inte riktigt hur jag gjorde sen nu funkar det hos mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dessbee Posted November 28, 2008 Author Share Posted November 28, 2008 Tack för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts