p.j.o Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 jag försökte installera bankid idag igen på datorn men de funkar inte ff bara stänger ner sig å ie får jag upp ett felmeddelande .. är de någon som kan hjälpa mig med detta problem?? mvh p.j.o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xomilpa Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 Jag har provad med BankID på SkandiaBanken och Swedbank, men inte fått det att fungera på min Vista 64 bit. SkandiaBanken skyller på att det är min PC. Jag blev så förbannat att jag tog SEB istället och via dem laddade jag ner NetID från Telia. Fungerade som det ska. Jag tycker du ska bråka med din bank! Det är i alla fall inte fel hos BankID, så mycket fick jag klart för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.j.o Posted November 18, 2008 Author Share Posted November 18, 2008 tack för svaret...jag installerade de förra veckan å då funkade de en gång sen la det bara av å nu går de inte alls inte ens hämta hem det .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts