gren81 Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Hej, jag har ett problem när jag redigerar film med Windows Movie Maker, plötsligt så svarar inte programmet och allt programmet hänger sig. (detta speciellt när jag importerar nya klipp) "Com surrogate har slutat fungera" dyker upp och programmet hänger sig.... Jag har en ganska ny laptop med Windows Vista och har kört alla rekommenderade uppdateringar. Någon som vet vad detta kan bero på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Använd inte 'Visa Miniatyrer' i visningen av mappar. Antagligen har du Nero installerat också, det tycks som den har problem med det. Starta Utforskaren och Högerklicka på nåt tomt ställe i en mapp i högra fönstret, välj View/Visning (vaddetnuheterpåsvenska), och ändra där. Det där får du göra i ALLA mappar som berörs, eller när du gjort det i en mapp, så går du upp till menyn, >>Verktyg>FolderOptions>Visa>ApplyToAllFolders, översätta får du göra själv .... ;D (Tror det heter 'Använd i alla mappar') /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gren81 Posted November 22, 2008 Author Share Posted November 22, 2008 Tack för tipset och ditt svar! Ja, Nero har jag precis som du säger. Ska testa detta idag :-) Ha en bra dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts