Samuel_1975 Posted December 8, 2008 Share Posted December 8, 2008 Tänkte köpa FSC AMILO La3420,AX3 8550,4GB,640GB, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=392462 fråga är det värt pengarna att skaffa det ? för min del är det rätt så bra pris på detta tycker jag, mvh Samuel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 3 kärnor Jag kan inte relatera till grafikkortet då jag alltid haft nvidia, men annars låter det fint. Min dator är sämre och ändå spelar jag rätt mycket, så denna är väl ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuel_1975 Posted December 31, 2008 Author Share Posted December 31, 2008 3 kärnor Jag kan inte relatera till grafikkortet då jag alltid haft nvidia, men annars låter det fint. Min dator är sämre och ändå spelar jag rätt mycket, så denna är väl ok Jo ja har skaffat den ok är rätt så nöjd med den, så men bror klagar inte på min dator mer när han kör wow och plus att den drar mindre ström än min gamla dator, mvh Samuel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts