Gå till innehåll

Hur göra en banner?


calderon

Recommended Posts

Hej alla där ute som är helt suveräna när jag behöver ett handtag. Nu har jag en egen hemsida och ska få den presenterad på annan websida, OCH där kan jag få ha en reklambanner med antingen firmanamnet med en länk till min originalsida eller kanske ett kollage med produktbilder som också länkas till min egna sida.

FRÅGAN är hur jag ska kunna lära mej att göra en banner. Finns program för det eller nån websida där man kan "studera" tillvägagångssättet ?? Bannern ska vara 250x250 px.

mvh

och tack på förhand

www.massageljus.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns säkert nåt enklare program i datorn,

men jag måste nog inhandla nåt för ändamålet om det ska bli nåt.

Vilket är det enklast tänkbara??

Kanske inte blir så fint resultat i slutänden som jag skulle vilja, men då får jag väl köpa tjänsten,

men är i allafall intresserad av att sätta mej in i det hela... om det inte är huvudlöst svårt... Men man kanske borde vara designer också ??

kanske nån som vill åta sej att snickra i hop nåt ??, kanske är ide ?? Att var och en gör det den är bra på ??.... men jag är ju så vetgirig av mej, kanske kan göra båda...  8)

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...