Guest Naturguiden Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Men inte i Win 7 vad är det för kortkommando finner ingenting. Kommer hit med Win + E se bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Du kommer till dina bibliotek, vilka är motsvarigheten i Windows 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Om jag vill komma dit där jag ser mina hårddiskar då? Hur skall jag då göra med snabbtangenter, vet du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Man ska inte längre behöva mixtra med hårddiskarna utan mer jobba i dessa viruella filsystem (bibliotek), så därför är denna snabbknappen ändrad, bara att lära sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampe Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Om det är någon viss hårddisk du alltid lätt vill komma åt är det bara att göra ett nytt bibliotek som endast länkar till den hårddisken. Men som sagt man kommer ju åt alla sina filer lättare genom att gå via bibliotek. Kanonfunktion om man som jag har filer av samma typ på flera ställen och flera diskar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Ja fast där finns ju en vanlig vy för hårddiskar och allt det där om man verkligen vill, men jag tycker ändå att Jump List för Windows Explorer med sin lista av Recent slår alla sätt att komma dit man ska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts