Gå till innehåll

Touchpad


Recommended Posts

Godkväll alla datornissar. Jag har läst i någon tråd som jag just nu inte kan hitta att det finns speciella drivrutiner för touchpaden av vissa märken, tror bland annat att alps fanns med där eller om det var Synaptics som gör att när man tex visar en bild så kan man förstora och förminska bilden bara med hjälp av touchpaden. och så lade den drivrutinen till några andra funktioner som jag ej kan minnas vad det var för funktioner. vet ni var man kan få tag i dessa drivrutinerna och om dom funkar med min touchpad? märket på min touchpad är Alps.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.google.com/search?hl=en&q=a...G=Google+Search

Om Touchpaden tillhör/sitter på t ex din bärbara, så finns ju Drivers hos tillverkaren av din bärbara.

jojo, den sitter ju på min bärbara som är av märket Toshiba. jag vet ju att det finns drivare hos tillverkaren men vad jag vet så stdjer den inte att man kan tex förstora bilder bara med hjälp av musen. men man kunde installera speciella drivare för detta om man hade en touchpad från en viss tillverkare. har för mig att Windows 7 ska ha denna funktionen inbyggd. eller kan jag ha fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...