pmarriott Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Jag har i dagarna haft enorma problem med Outlook, varför jag bytte till Windows Mail. Insåg att det är stört omöjligt att få över adressboken till Mail och installerade därför Thunderbird. Nu har jag fått in all epot och alla kontakter från Outlook till TB. Nu uppstår nästa problem. När jag svarar på ett mail vill jag att min text ska komma överst i mailet, men TB envisas med att lägga markören sist. Jag hittar inte någon inställning för detta. Jag minns att jag vid ett tillfälle la in TB på två datorer samtidigt och på den ena kom svarstexten sist, på den andra först utan att jag hade gjort några inställningar. Undrade redan då vad detta beror på. Någon som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Verktyg, Kontoinställningar, markera ditt konto (om du har flera konton), välj Skriva & adressera, och välj sedan Börja med markören ovanför citerad text. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts