Japanmannen Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Som bekant så innehåller Windows 7 inte Windows Mail, men Windows Live Mail fungerar fint för mig och nyhetsgrupper. Men jag kan inte få till så att WLM ser ut som WM. Alla pop3-konton ligger var för sig med Inbox, Sent mail osv. Någon som har hunnit sätta sig in i WLM och hittat en lösning? Så här vill jag ha det: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Simonsson Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Detta är by design. I Windows Mail hamnar alla mail i samma inbox om du har flera konton. I Windows Live Mail får varje konto en egen inbox. http://www.vistaheads.com/forums/microsoft...-live-mail.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Jag har live mail och jag har 4 konton inlagda men även högst upp en snabb vy där allt kommer upp är det det du söker eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Detta är by design. I Windows Mail hamnar alla mail i samma inbox om du har flera konton. I Windows Live Mail får varje konto en egen inbox. Tack, då är det bara att "lära om". Quick views visar i alla fall om det finns nya mail, men inte i vilket konto. Jag har drygt 10 olika konton, så det blir några klick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts