Vista Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Hej! Jag är ny och hoppas att jag hamnat i rätt forum. Men jag skulle behöva lite hjälp eller goda råd från någon som kan datorer. Jag har gjort min bärbara dator "ren" och fått fart på den igen. Oturligt nog har jag stött på ett annat problem som jag inte kan lösa. Ominstallationen av Vista Home Premium gick utan problem, men det har hänt något med mitt Windows Office Home and Student vill hela tiden ha produktnyckeln när jag startar programmet. Jag har gjort säkerhetskopia på det, men det vill inte komma igång i alla fall. Är det någon som vet hur jag kan skaffa fram produktnyckeln till mitt gamla program? Det skulle vara skönt om det skulle finnas ett annat alternativ än att köpa ett nytt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Hej!Jag är ny och hoppas att jag hamnat i rätt forum. Men jag skulle behöva lite hjälp eller goda råd från någon som kan datorer. Jag har gjort min bärbara dator "ren" och fått fart på den igen. Oturligt nog har jag stött på ett annat problem som jag inte kan lösa. Ominstallationen av Vista Home Premium gick utan problem, men det har hänt något med mitt Windows Office Home and Student vill hela tiden ha produktnyckeln när jag startar programmet. Jag har gjort säkerhetskopia på det, men det vill inte komma igång i alla fall. Är det någon som vet hur jag kan skaffa fram produktnyckeln till mitt gamla program? Det skulle vara skönt om det skulle finnas ett annat alternativ än att köpa ett nytt? Denna skall väl vara din, OM du har 2003? Office 2003 Students and teachers: S/N: PRODUKTNYCKEL BORTTAGEN kentan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vista Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 (edited) Denna skall väl vara din, OM du har 2003? Office 2003 Students and teachers: S/N: kentan. Tack för ett snabbt svar! Jag missade visst att skriva att jag har Office 2007. Men tusen tack i alla fall! //Vista Edited January 11, 2009 by Malou Produktnyckel borttagen. Olämpligt att lägga ut viktig information: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Tack för ett snabbt svar! Jag missade visst att skriva att jag har Office 2007. Men tusen tack i alla fall! //Vista Okej.. då har du denna: [1] Office Home and Students 2007 S/N: PRODUKTNYCKEL BORTTAGEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vista Posted January 12, 2009 Author Share Posted January 12, 2009 Okej.. då har du denna:[1] Office Home and Students 2007 S/N: PRODUKTNYCKEL BORTTAGEN Ups! Det gick visst fortare att radera nyckeln än att logga in på sajten. Det ska jag komma ihåg i fortsättningen! Kentan, Tack i alla fall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts