Guest Malou Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Hej! Allt fungerar perfekt gällande Windows 7 Beta Alla program/ljudkort/grafikkort/installationer/drivrutiner ja allt fungerar perfekt. Men att få in sina bokmärken från FF och hit in till Win7 och den nya FF är stört omöjligt. Hur går man tillväga för att få tillgång till sina älskade bokmärken? Har dem på en backup men lyckas som sagt inte med konststycket att lägga in dem. MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Har inte provat själv men funkar det inte att exportera bokmärkena via Bokmärken/ Ordna bokmärken/ Importera och säkerhetskopiera/ säkerhetskopiera. Spara det till en fil som du sedan importerar till Firefox i Windows 7 via Bokmärken/ Ordna bokmärken/ Importera och säkerhetskopiera/ Återställ/ Välj fil. Har som sagt inte testat själv men jag tror jag gjorde så när jag installerade om Vista i somras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Ovanstående funkar perfekt kan jag intyga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Hej RyuuShujin & PCGuiden! Tack snälla för hjälpen Äntligen har jag fått mina tillgång älskade bokmärken (som jag har saknat så). Underbart Återigen tack så mycket. MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts