Gå till innehåll

Invalid handle, fel vid FTP-anslutning


Gäst al6

Recommended Posts

Jag har använt Windows Explorer för att enkelt ansluta till FTP-servrar i Vista, men i Windows 7 fungerar det verkligen inte, jag får bara detta felmeddelande. Det är inget fel på servern och jag har fått detta felmeddelande 24/7. Vet någon en gratis ftp-klient som funkerar i Windows 7?

Behöver inte vara så avancerad, bara den klarar av drag-and-drop med filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara konstatera samma sak, jag kan återskapa felet! Det fungerar i IE men inte i Utforskaren. Jag har skickat in en buggrapport till MS angående detta!

Exakt samma för mig, har även skickat in rapport jag med. Fick använda FileZilla nu, kan säga att det suger enormt mycket man kan inte ens dra filer med drag-and-drop, plus att där finns typ hundra olika rutor som man aldrig använder. Explorer är den mest perfekta ftp-klient jag sett. Bara en enda ruta där man helt enkelt drar in filerna, och alla ikoner är ju rätt och så. Med Explorer behöver man ju inte ens ansluta för att använda drag-and-drop; man kan ju släppa filerna på ikonen för ens server så ansluter och skickar Explorer filerna.

Mycket synd att det inte funkar i Windows 7, men det kan ju även betyda att man arbetar på den funktionen och gör den bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...