Andreas Stenhall Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Det finns ytterligare en känd bugg som kan ställa till det i Windows 7 beta om du försöker ansluta en sådan dator till en domän vilket resulterar i "The attempt to join this computer to the contoso.com domain failed. The parameter is incorrect". Patchen tror jag inte är publik ännu men hojta till om du är drabbad av problemet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 Är det bara ibland för jag har joinat båda mina i domän utan problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 14, 2009 Author Share Posted January 14, 2009 Samma här, men som vanligt är Microsoft lagom luddiga och skriver "you may receive an error" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Problemet upp står _endast_ om du försöker joina en domän vars domän namn är över 15 tecken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts