Gå till innehåll

Windows XP Pro.iso


morno

Recommended Posts

hej jag har XP Pro men CD-skivan är trasig. jag skulle vara tacksamm om nån kunde göra en .iso fil av sin kopia av Windows XP Pro. jag har en äkta CD-nyckel så du kan ta bort din Cd-nyckel från .ison som du ska dela med dig. på så sätt skydda dig och ge mig och alla andra som ha en trasig XP Pro CD lite lycka i livet igen.

Är tvunget att formatera om min Gamla dator. skulle vara oerhört tacksamm om nån kunde vara så snäll att lägga upp sin XP Pro(Svenska ver).

Vet att det är en hel del engelska ver som är ute på nätet men jag kan inte hitta nån Svensk ver :(

så var snäll att dela med dig till en stackars man..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud....har du originalnyckel (licensen) så tanka en svensk XP från nätet. Det kryllar ju av dem. Visserligen förespråkar jag inte nedladdning av köpesmaterial men eftersom du redan har en licens så är det väl inga problem att ladda ner. Antingen via DC eller TPB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har tästat allt.. jag har ring support och dom säger att XP inte länger supportar dom mern jag kan köpa en Vista lyckel av dom och dom skickar Vista DVDn till mig.. tack för länkarna har pratat med en kollega på jobbet och jag fick låna hans CD skiva. tack ialla fall för svaren.

Jag håppas att Windows 7 blir lika snål på CPU/Minne som XP. har tästat XP på min dator jag är på och den gick segt. fasst att jag stängde av allt.. kanske ska uppgradera den gammla burken snart :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...