candela Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Hej, Gjorde en överföring av adresser till min mobil. När jag sedan skulle skicka mail från datorn fick jag felmeddelande att kontaktmappen som tillhör adresslistan flyttats eller tagits bort. Har försökt med ominstallering av Office 2003, men resultatet blir det samma. Finns det någon här på forumet som kan hjälpa mig? Mvh candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted January 26, 2009 Author Share Posted January 26, 2009 Hej,Gjorde en överföring av adresser till min mobil. När jag sedan skulle skicka mail från datorn fick jag felmeddelande att kontaktmappen som tillhör adresslistan flyttats eller tagits bort. Har försökt med ominstallering av Office 2003, men resultatet blir det samma. Finns det någon här på forumet som kan hjälpa mig? Mvh candela [ LÖST] Lösningen fanns på http://support.microsoft.com/kb/319901/sv /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts