candela

Medlem
  • Innehållsantal

    411
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar vunna

    2

7 följare

Om candela

  • Rank

  • Födelsedag 1937-05-25

Ytterligare profilinformation

  • Kön
    Man
  • Från
    Stockholm

Kontaktmetoder

  • Skype
    ryttis72

Senaste besökare till profilen

14 367 profilvisningar
  1. Problemet löst. Lade upp nya mappar och förde över innehållet från de felaktiga. Manuell korrigering. Men hur kunde det uppstå? /candela
  2. Hej alla vänner i forumet! Helt plötsligt dyker det upp svart markering runt bildmappar. Någon som har förklaring/lösning till problemet. Mvh candela
  3. Hej JoWa! Det löste sig genom att använda mig av Windows E-postprogram. Varken Outlook eller Thunderbird gick att få fason på. Menyerna du sände kände jag igen från föregående versioner av Windows 10, men kunde inte finna dem. Tack för ditt intresse att lösa problemet.
  4. Kan inte finna inställningar som du angivit. Känner mig vilsen. hoppas du kan lotsa mig rätt. Datorn som jag vill korrigera SMTP på är Windows 10 ver 2004. Går jag in på Thunderbird finns ruta Server för utgående e-post (SMTP) med följande fält: Beskrivning:............................................... Server: mailout.comhem.se Port:465 (standard: 465) Säkerhet och autentisering Anslutningssäkerhet: SSL/TLS (kan även välja Ingen,STARTTLS) Autentiseringsmetod: Ingen autentisering, Lösenord, krypterat lösenord, Kerberos/GSSAPI, NTLM Användarnamn: XX
  5. Skall hjälpa en god vän med hennes e-post. Hon har köpt en ny laptop (ACER). Ta emot e-post går helt OK. Men att skicka blir knepigare. Min vän har Comhem som leverantör och jag har lagt in Thunderbird som e-post. När jag skall skicka ett mejl så får jag felmeddelande: "Det gick inte att skicka meddelandet. Den andra parten använder en version av säkerhetsprotokollet som inte stöds. Konfigurationen relaterad till mailout.comhem.se måste korrigera. Har varit i kontakt med Comhems support men de verkar inte veta hur man löser problemet. Hoppas någon här på forumet kan hj
  6. Bra! Prova länken. För mig fungerade Autologon utmärkt.
  7. Hej! Vet inte om ditt problem blivit löst. Jag hade samma problem och lösningen var Autologon. Försök med https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/autologon
  8. Hej igen Cyntia, Har nu installerat om skrivaren med installationsskivan och allt funkar som det skall. Tack för tipset. Mvh candela
  9. Tack Cyntia, skall testa. candela
  10. Skall hjälpa en vän med hennes laptop. Vid uppstart kommer felmeddelande: Run DLL "Det uppstod ett problem med starten av C:\Users\xxxx\cnmss. Det går inte att hitta den angivna modulen" Är det någon här på forumet som har förslag på att avhjälpa detta? Mvh candela
  11. Hej Cecilia!

    Vet du vad som hänt? Får meddelande om att alltomwindows certifikat är borttaget/för gammalt?alltonwindows.jpg.a2718def3f96e696a89b25b93a795016.jpg

    1. candela

      candela

      Hej igen,

      ser att Andreas klarlagt vad som hänt. 

      Ha en bra dag.

      /candela

    2. Cecilia
  12. Hej Andreas! Varningen man får vid avbockning av "dölj skyddade operativsystemfiler" gör att man inte gärna fortsätter. Gäller Home Premium. Mvh candela
  13. Uppdatera din status