Gå till innehåll

Visa skrivbordet


candela
Gå till lösning Löst av mbgtmari,

Recommended Posts

  • Lösning
Postad (redigerade)

Win (Windows-knappen) + D-tangenten ska minimera alla fönster och visa dig skrivbordet. Jag är inte säker på att detta gäller Windows 11 men du kan ju i alla fall prova. Källa: https://www.komplett.se/kampanj/25329/dator-surfplatta/detta-ar-de-snabbkommando-du-maaste-kunna-i-windows

Redigerad av mbgtmari
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, candela sade:

I Windows10 räckte det med att klicka i aktivitetsfältet för att komma till skrivbordet. 

I Windows11 går inte detta. Finns det någon lika smart lösning att komma åt skrivbordet i Windows11?

Var i Aktivitetsfältet klickar du då? Klickar man på den lodräta linjen längst till höger i Aktivitetsfältet så visas Skrivbordet, och det fungerar i både Windows 10 och 11. Klickar jag på någon ledig yta i Aktivitetsfältet händer ingenting.

  • Like 1
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, ChristerE sade:

Var i Aktivitetsfältet klickar du då? Klickar man på den lodräta linjen längst till höger i Aktivitetsfältet så visas Skrivbordet, och det fungerar i både Windows 10 och 11. Klickar jag på någon ledig yta i Aktivitetsfältet händer ingenting.

Den lodräta linjen längst till höger syns knappast ens när jag markerar den med pekaren. Men tack för upplysningen. Den använder jag nu.😀

/candela 

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...