crillez Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Varför fungerar inte min skärmsläckare??? Den startar aldrig!!!! Någon som vet???? Och så varje gång jag startar datorn så är de automatiska uppdateringarna avstängda och de går inte att sätta på utan att köra någon fixupdate XP fil som jag har hittat på här på forumet.... Men varför är det likadant vid varje uppstart???? Små bekymmer men j..ligt irriterande......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Stäng av den där skärmsläckaren till o börja med Har du provat att städa datorn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skimmer Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 hUR STÄDAR MAN DAToRN? och hur fårman igång skärmsläckare somej kommer igång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts