Andreas Stenhall Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Jag har idag lyckats fixa fram två blåskärmar på två olika datorer, men då jag gjort samma ska. Jag skapade en VPN-anslutning och när den försökte ansluta automatiskt tryckte jag på "Skip"-knappen varpå burken kraschade med hänvisning till agilevpn.sys. Var då bara tvungen att testa om det var en bugg som går att återskapa och gjorde samma sak på en annan burk, och vips blåskärmade den också fast med hänvisning till ndis.sys. Någon annan som kan lyckas med att blåskärma i samma scenario? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Har ej testat VPN på det sättet, kör hamachi här men fick en random blå skärm när jag hade lite många program var igång... "Memory management" Men som sagt, inte testat de du beskrev precis, kanske ska göra det och se om samma händer här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts