Gå till innehåll

Ändra XP Serial Key utan Problem!


lbl

Recommended Posts

OBS - Detta är HELT Lagligt!

Nu finns det ett Legalt program, från Microsoft själva!, för att ändra sin XP Product Key med.

Kan vara användbart t ex, när man som jag i förrgår installerade om hela XP, och använde en OEM-version (för den hade SP3, och jag orkade inte nLite'a en egen...), där min egen - helt legala! - Retail version Product Key inte funkade.

Så då knappade jag in en 'illegal' OEM-key jag hade, installerade färdigt XP, och sen körde jag Microsofts KeyUpdateTool, och fick dit min egen legala Key.

Det funkade däremot INTE att göra samma sak med t ex Magic JellyBeans keyfinder, för den fordrar att den Key man byter till är för samma Version av XP, dvs från en OEM-key till en annan OEM-key går bra, från en Retail-key till en annan går bra, men inte från en OEM-key till en Retail-key, men det funkar däremot med Microsofts eget program!

http://download.microsoft.com/download/8/3/7/83712767-395c-4327-8e87-38be7b0cf75f/KeyUpdateTool_enu.exe

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...