Gå till innehåll

Norton 360 v3.0 Beta


Recommended Posts

Men nog har Symantec tagit ett stort kliv i rätt riktning med NIS 2009 och jag är helnöjd. Släpper dom nåt skit efter detta ska jag testa Kaspersky paket istället nästa gång.

Vem vet vad som händer, sedan Symantec köpte PC Tools, och AVG köpte Sana Security, som levererar Norton Anti-Bot…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar på att det fick fnatt i Win 7 miljö hehe.

Jo jag vet att Norton haft en massa program utöver säkerhetspaketen som bara ställt till skit.

Tycker iaf du ska kosta på dig att pröva det om du kör Vista eller Xp igen. Sen om man inte gillar hur ett program är uppbyggt får man pröva nåt annat.

Men nog har Symantec tagit ett stort kliv i rätt riktning med NIS 2009 och jag är helnöjd. Släpper dom nåt skit efter detta ska jag testa Kaspersky paket istället nästa gång.

Alla programmakares dilemma är att dom måste "förnya" - för att sälja. Därför går allting i vågor, och alla går mot sin "krasch".

Nästa version de släpper ser man ofta att dom strippar ner lite.

Jag körde kaspersky för över 10 år sedan, när dom släppte sin "monitoring".. (som norton döpte till "realtime protection"..)

så misslyckades kaspersky kapitalt. Det var bara att överge den.

Just IS-program behärskar inte folk, jag kommer inte åt dom via fjärr, OCH dom tillåts inte ens komma ut, så dom kan joina min burk.

Det värsta programet som gärna ISP'arna ger till sina kunder är F-secure, jag blir lika trött varje gång på deras "uppstart".

kent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...