essin Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 (edited) Hej! Har försökt installera IE8, men det går ej. Troligtvis faller det på att avinstall. av IE8b2 inte fungerar. Någon som har ett tips på hur jag skall göra? Hälsningar essin Edited January 30, 2009 by Malou Tråden flyttad till Internet Explorer 8 (beta/release candidate): Quote
mimar Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Om du har Adobe Reader 9 installerat, så pröva med att avinstallera det först. Hade det problemet själv. Quote
essin Posted January 30, 2009 Author Posted January 30, 2009 Hej! Nej, jag har inte Adobe Reader överhuvudtaget. Kör med Foxit Reader. Quote
Typhos Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 kör detta kommando %windir%/ie8/spuninst/spuninst.exe Den IE8 version du har kommer då avinstalleras Detta är då förutsatt om du har xp har du vista blir de lite anorlunda hojta om de är nått Quote
essin Posted February 11, 2009 Author Posted February 11, 2009 Tack för tips. Men jag har löst det på ett annat sätt. Det funkade inte att avinstallera på det sätt som Du tipsar om. Quote
zita Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Tack för tips. Men jag har löst det på ett annat sätt. Det funkade inte att avinstallera på det sätt som Du tipsar om. Bra gjort !! Men hur löste du det Quote
essin Posted February 12, 2009 Author Posted February 12, 2009 Hej! När jag fick upp meddellande att fil saknades: så kollade jag i utforsk. IE8b om dom fanns där. Sen kopade jag in dom en efter en(tog lång tid). När det var klart så kunde jag avinstall. IE 8b. essin Quote
Mickilina Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Hej essin! Sen kopade jag in dom Förlåt min säkert urdum fråga: Vad gör man då när man *kopar* något? MVH Mickilina Quote
Mickilina Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Aha, tack! Där ser man. Jag har tydligen hunnit bli så gammal att jag har glömt bort "barnspråket" MVH Mickilina Quote
Recommended Posts