ulsa Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Hej, Har ett litet problem (tror jag). Jag aktiverade föräldrakontrollen och ser i loggen att media player startas var 10e sekund och körs i mindre än en sekund. Detta kan inte vara bra... detta pågår under hela inloggningstiden. Se bild. Vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 -> Jag aktiverade föräldrakontrollen och ser i loggen att media player startas var 10e sekund Stäng av Föräldrakontrollen ... Verkar mest logiskt, va! SEN kan du börja felsöka. Kanske räcker med att du slår av den, startar om, ser om felet är borta, slår på den, så kanske felet ÄR borta. /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulsa Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Förstår inte riktigt vad föräldrarkontrollen skulle ha med media player att göra, men jag gjorde som du sa och det hjälpte inte. När man tittar i aktivitetshanteraren så blinkar wmplayer.exe till i en halvsekund i listan över processer med 10s (ibland 20s) intervall. Detta gäller inte bara det föräldrakontrollerade kontot på datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts