PCGuiden Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Vete gudarna vad jag skall ha för överskrift Men jag försöker, jag vill ha ner ett antal av filmerna från en sida för att sedan kunna bränna ner på en dvd och se på min dvd spelare hur skall jag enklast göra. Denna sidan gäller det Quote
Kent Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Vete gudarna vad jag skall ha för överskriftMen jag försöker, jag vill ha ner ett antal av filmerna från en sida för att sedan kunna bränna ner på en dvd och se på min dvd spelare hur skall jag enklast göra. Denna sidan gäller det Testa and find out.. http://www.gratisebra.com/streamingvideo.htm kent Quote
JoWa Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 wmv har jag laddat ned med HiDownload. Sedan måste de nog konverteras till lämpligt format. Quote
JoWa Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 wmv har jag laddat ned med HiDownload. Sedan måste de nog konverteras till lämpligt format. Om det där nu var wmv… Öppnades i WMP, men ser helknasigt ut. Quote
PCGuiden Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 Har provat Camtasia Studio 5 nu bilden blir bra men jag får inte in ljudet hur får man in det??? fann gmms downloader och installerade det ... filerna jag vill komma åt är ju mms .wmv filer funkade inte Hittade också MetaProducts Mass Downloader installerade och det funkade kanon och ljud och allt kom med Tur att man kan finna filen i källkoden Quote
Recommended Posts