Harrymannen Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Hej, Jag har tidigare skrivit om att jag haft problem med att vista fryser. Nu har jag märkt att det förmodligen är iTunes som är boven i dramat. Har suttit många kvällar nu och sorterat, fixat omslag osv i itunes och jag börjar nu se sambandet med att det är då vista fryser. Någon som vet vad detta kan bero på? Det verkar inte vara några problem med temperaturer osv.. Jag har även problem med usb-kontakterna på moderkortet. Min externa hd hittas inte automatiskt vid uppstart utan måste startas om genom att rycka strömkabeln från den. När man sedan stänger av datorn (extern hd är igång och jag stänger av datorn, inte viloläge) så stängs inte hd:n av. Ofta vid uppstart hittar inte datorn tangentbord eller mus heller. Det är trådlöst med usb-dongel. Hade inga av dessa problem då jag körde xp. Det var iofs ett annat moderkort då så det kan ju vara det som är problemet. Jag skulle vara ytterst tacksam om någon har något tips på vad som kan vara fel. Mvh / Harry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts