Byvander Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Just precis som rubriken lyder... har fixat min andra dator nu och ska installera en brandvägg i den nu, men problemet är nu att ja vet ej vilken... eftersom det är x64 bitars OS så blir de svårare att hitta en FW... ja kan säga att Comodon kan ja ej med... sen ska den va självständig eftersom jag har avast som antivirus som ja gärna vill ha kvar... så inga säkerhetspaket.. sen funkar inte Pc Tools FW heller inte sant? Så snälla hjälp mig om ni kan Quote
tobias84 Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Just precis som rubriken lyder...har fixat min andra dator nu och ska installera en brandvägg i den nu, men problemet är nu att ja vet ej vilken... eftersom det är x64 bitars OS så blir de svårare att hitta en FW... ja kan säga att Comodon kan ja ej med... sen ska den va självständig eftersom jag har avast som antivirus som ja gärna vill ha kvar... så inga säkerhetspaket.. sen funkar inte Pc Tools FW heller inte sant? Så snälla hjälp mig om ni kan Zonealarm funkar inte eller? Quote
Byvander Posted February 10, 2009 Author Posted February 10, 2009 Zonealarm funkar inte eller? Har ja ej provat.. Quote
Recommended Posts