Manneman Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Har rensat datorerna till 100%... får t o m samma fel i ett nyinstallerat Vista med IE8 RC1. När jag söker via google (fraförallt via mitt sökfönster i webbläsaren) och får upp ett antal resultat och klickar på en länk så kommer jag till något helt annat. I de flesta fall hamnar jag på en sida som heter typ "clicksnet.com" eller liknande. Det går inte att backa utan det låser sig på dessa sidor... enda sättet är att stänga webbfönstret och börja på nytt.... Detta händer 1 av 4 gånger jag gör en sökning. Har någon läst något om detta eller rentav upplevt samma? // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 skulle inte tro att det är google, möjligt vis någon dns injection.. hmm kan du se om du kan posta hela adressen till sidan du blir omdirigerad till!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Hehe nej det är inte fel på google snarare du som porrsurfat lite väl mycket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Hehe... You wish.... Nä, porrsurf är det inte fråga om, tyvärr. Som jag skrev i inlägget så får jag samma symptom på en dator som är HELT färskinstallerad... Symptomen verkar idag vara helt bortblåsta... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts