DAson Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Har ett problem med en viss uppdatering till Windows 7 det är KB963660 som inte installeras i Windows Update. Har försökt ett antal gånger utan att lyckas. Uppdateringen heter Update for Windows 7 Client Beta (KB963660). Har som sagt försökt att installera denna men det blir bara failure. Vad är felet kan man hämta hem denna och installera den manuellt? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Kolla in denna sida http://www.sevenforums.com/general-discuss...3660-error.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Det är mer uppdateringar som har misslyckats att uppdaterats men en del har lyckats. Se länken nedanför. http://pici.se/pictures/oDiEQmOha.jpg //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Om du nu vill ha dom som inte gick att uppdatera, så kan du ju ladda ner dom manuellt från Microsoft Download Center Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 25, 2009 Author Share Posted February 25, 2009 Har försökt med den uppdatering som trilskas men efter 70% så kommer det felmeddelande som alltid har kommit Failure bla bla bla. Det blir nog samma sak om jag hämtar dessa manuellt och installerar...eller. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Kan inte svara på det, men gör ett försök, ta hem den du vill ha, och sen försök att installera den i felsäkert läge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 Jag gjorde som du sa att hämta hem uppdateringar till Windows 7 Betan (i onsdags). Att installera uppdateringar gick inte att göra i felsäkert läge. Hämtade hem 5 st uppdateringar 2 lyckades att installeras 2 behövdes inte för dem var redan installerade och den uppdatering som trilskas att installeras misslyckades även denna gång. Så nu rör jag denna uppdatering för det bara misslyckas hela tiden. En kompis till som också kör Windows 7 Betan har samma problem som jag. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts