Gå till innehåll

Uppdatering KB963660 installeras inte


DAson

Recommended Posts

Har ett problem med en viss uppdatering till Windows 7 det är KB963660 som inte installeras i Windows Update. Har försökt ett antal gånger utan att lyckas. Uppdateringen heter Update for Windows 7 Client Beta (KB963660). Har som sagt försökt att installera denna men det blir bara failure. Vad är felet kan man hämta hem denna och installera den manuellt?

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt med den uppdatering som trilskas men efter 70% så kommer det felmeddelande som alltid har kommit Failure bla bla bla. Det blir nog samma sak om jag hämtar dessa manuellt och installerar...eller.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde som du sa att hämta hem uppdateringar till Windows 7 Betan (i onsdags). Att installera uppdateringar gick inte att göra i felsäkert läge. Hämtade hem 5 st uppdateringar 2 lyckades att installeras 2 behövdes inte för dem var redan installerade och den uppdatering som trilskas att installeras misslyckades även denna gång. Så nu rör jag denna uppdatering för det bara misslyckas hela tiden. En kompis till som också kör Windows 7 Betan har samma problem som jag.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...