ove Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Kan ej komma ut på download.com med firefox eller explorer allt annat går bra va för fel?? Gäller båda datorerna i nätverket har netgear . Detta inträffade efter jag provat oneswarm i datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Hur långt kommer du? och översätter din dns download.com korrekt? Start -> kör -> cmd [enter] c:\>nslookup c:\>nslookup download.com den borde ge dig: 216.239.122.102 216.239.113.101 till svar då. (avslutar gör du med 2st exit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ove Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 Hur långt kommer du? och översätter din dns download.com korrekt? Start -> kör -> cmd [enter] c:\>nslookup c:\>nslookup download.com den borde ge dig: 216.239.122.102 216.239.113.101 till svar då. (avslutar gör du med 2st exit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ove Posted February 27, 2009 Author Share Posted February 27, 2009 Det kommer upp c:\ är inte ett internt kommando,externt kommando, program eller kommandofil .. svaret på när jag söker är ..det tar jättelång tid sen kommer .webbsidan kan ej visas nu häner saker... jag skrev nslookup download.com då kom addreserna upp som du angav xxxxx102 o xxxxxxx101 jag har 3 datorer det är samma på alla .en kan ej komma in på download.com ... men alla andra webbställen går körde webbsidan i tor park o la in som favo o kopiera in i explorer nu går det . tack för hjälpen så jag kom på rätt spår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts