PCGuiden Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hej Jag upplever vissa irritationsmoment i Windows 7 men även ibland i vista 1. Försöker ladda ner drivrutiner från Nvidia till mitt grafikkort och det börjar ladda men precis innan det är färdigt så säger ett popuppfönster att jag inte får lägga filen på skrivbordet eller i nedladdatmappen och så avbryts hämtningen. 2. samma sak om man skall ladda ner en bild så säger den att du har inga administativa previlegier att lägga filen just där man laddar ner den till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hej Jag upplever vissa irritationsmoment i Windows 7 men även ibland i vista 1. Försöker ladda ner drivrutiner från Nvidia till mitt grafikkort och det börjar ladda men precis innan det är färdigt så säger ett popuppfönster att jag inte får lägga filen på skrivbordet eller i nedladdatmappen och så avbryts hämtningen. 2. samma sak om man skall ladda ner en bild så säger den att du har inga administativa previlegier att lägga filen just där man laddar ner den till. Är du ens admin på det inloggade kontot? Testat att skapa en mapp att ladda ner i? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 Är du ens admin på det inloggade kontot? Testat att skapa en mapp att ladda ner i? Finns bara jag på datorn och jag är admin vad jag vet hur kollar man det om man inte skulle vara det?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts