Gå till innehåll

Div småproblem


PCGuiden

Recommended Posts

Hej

Jag upplever vissa irritationsmoment i Windows 7 men även ibland i vista

1. Försöker ladda ner drivrutiner från Nvidia till mitt grafikkort och det börjar ladda men precis innan det är färdigt så säger ett popuppfönster att jag inte får lägga filen på skrivbordet eller i nedladdatmappen och så avbryts hämtningen.

2. samma sak om man skall ladda ner en bild så säger den att du har inga administativa previlegier att lägga filen just där man laddar ner den till.

post-9713-1236068711_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag upplever vissa irritationsmoment i Windows 7 men även ibland i vista

1. Försöker ladda ner drivrutiner från Nvidia till mitt grafikkort och det börjar ladda men precis innan det är färdigt så säger ett popuppfönster att jag inte får lägga filen på skrivbordet eller i nedladdatmappen och så avbryts hämtningen.

2. samma sak om man skall ladda ner en bild så säger den att du har inga administativa previlegier att lägga filen just där man laddar ner den till.

Är du ens admin på det inloggade kontot? Testat att skapa en mapp att ladda ner i? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du ens admin på det inloggade kontot? Testat att skapa en mapp att ladda ner i? :unsure:

Finns bara jag på datorn och jag är admin vad jag vet hur kollar man det om man inte skulle vara det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...