Ralf Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hejsan ! Har haft innan XP och har inställningen att när jag stänger locket att inget görs ( att datan inte sätter sig i viloläge ect ) Har letat förgäves (och ligger säkert framför näsan ) men hittar inte , kan någon hjälpa mig med att hitta hur jag ställer in det på W7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Skriv "power options" i sökrutan och tryck enter. På vänster sida finns alternativet "Choose what closing the lid does", klicka på det. Nu kan du välja vad som ska hända när locket stängs, när du trycker på power-knappen osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RyuuShujin Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Du kan också komma dit genom att välja Control Panel / All Control Panel Items / Power Options. Eller ännu enklare högerklicka på batteriikonen i aktivitetsfältet och välj Power Options. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralf Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 Hejsan !!! Stort tack !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts