Gå till innehåll

Det har hänt något med kontaktlistan på Live Messenger!


Recommended Posts

Hej jag skriver detta för en kompis har verkligen en mysko problem med den senaste live messenger.

När hon loggar in på sin msn så är hela hennes kontaktlista borta.

Har försökt kolla vad det är för fel, men hittade inget så jag har nu kört avinstallatrion och ominstallation

men ngt mysko är det.

När man går in via webmessenger så finns listan kvar där.

Funderade på ominstallera det igen fast då med windows messenger 8.5 eller ngt tidigare.

Eller kan ni råda mig?

Skall iväg till henne nu snart så skall jag kolla upp om någon av er har svarat med olika tips och råd så skall jag testa det

Hoppas på snabb hjälp annars blir det trista som vi vill undvika: Att formattera om hela datorn :(.

Synes!

Mvh Ted

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hjälper väl inte att formattera om datorn? Kontaktlistan ligger väl på Microsofts server? :unsure:

Jag vet det, för det fungerar från just andra datorer men på denna jag sitter vid nu hos min kompis så syns ej den där

kontaktlistan på denna.

skall testa den rådet si3rra skrev om det kommer att funka.

annars försöker jag avinstallera allt med windows live att göra sen återinstallera igen.

Detta med omformattering är den absolutaste sista utvägen. måste vara ngt fel i själva datorn som ej visar kontaktlistan ens

i den vanliga messenger utan man måste ha typ pidget eller webmessenger då syns det.

Men hon är mest van vid messenger så skall fixa det hade jag tänkt.

/ted

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...