Hampe Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Har installerat 7057 nu, har dock ett problem. Jag kan inte komma in i Disk Management (Står bara Connecting to Virtual Disk Service). Diskpart vill inte heller starta. Något förslag på en lösning? Ska nog nämna att installationen över en timma då den hängde sig då och då. (Testade först med USB minne, det hänge sig dock så jag brände en skiva samma sak där, men jag väntade längre och då gick det långsamt framåt.) Nu när jag startar om datorn fryser den ett tag vid Windows laddas, tar ca 1-2 två minuter att starta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampe Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 (edited) Jag ryckte ur en av mina SATA diskar och då startade den helt plötligt upp lika snabbt som vanlig och jag kommer nu åt diskhanteraren. Någon som har en förklaring på detta? edit: Kopplade in disken igen och felet kvarstår EDIT: Löste sig genom att jag bytte SATA port till hårdisken, fattar bara inte varför det blev såhär Edited March 13, 2009 by Hampe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts