Gå till innehåll

Recommended Posts

Denna text kommer upp varje gång jag startar Outlook 2007, jag har provat att reparera Office men det hjälper inte.

"En datafil stängdes inte korrekt senast den användes. Filen genomsöks efter eventuella fel. Prestanda kan påverkas medan kontrollen pågår"

Efter detta kommer det fram ett meddelande om att filen har genomsökts, men sen händer inte mycket mer.

Vad gör man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Invänta Service Pack 2 eller läs denna artikel, detta är ett känt problem som rättas till i uppdateringen beskriven i artikeln eller om du väntar in SP2.

http://www.alltomxp.se/smatt-o-gott/office...-stabilare.html

Tackar för ett så snabbt svar. ( Om det fanns ett nobelpris för Microsofts produkter så skulle du ha det. )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för ett så snabbt svar. ( Om det fanns ett nobelpris för Microsofts produkter så skulle du ha det. )

Haha, det var att ta i :) Jag har flera kollegor som alltid fått meddelande om att "datafilen inte stängdes korrekt" men efter att de installerat patchen som jag skriver om i artikeln så dyker meddelandet inte upp längre. Hoppas det löser även dina problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...