Olivier Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hej. Jag har hört mycket om Oneswarm, vissa säger att det är supersäkert, andra att det bara är ett nytt oprivat µTorrent. Fungerar inte Oneswarm typ som en chatt (väldigt kanske nästan som en chatt iallafall ), dvs bara jag och mottagaren ser den? Eller går det via server? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Oneswarm är Azureus (Vuze) i förklädnad. Det är exakt som Azureus fast i annat utseende där du väljer privata personer som får ansluta och dela med dig ungefär som Live Messenger (MSN), så ja du har rätt i att det kan liknas med en chat. Men jag själv tänker inte använda någon torrentklient skriven i Java, speciellt inte gäddhäng-Azureus. Som att raka sig med en toarulle... Nej men om du vill kan du ju testa det. Enligt vad jag förstår är det helt säkert såvida du inte har någon kompis som är självaste FBI eller vad man nu kallar dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 Oneswarm är Azureus (Vuze) i förklädnad. Det är exakt som Azureus fast i annat utseende där du väljer privata personer som får ansluta och dela med dig ungefär som Live Messenger (MSN), så ja du har rätt i att det kan liknas med en chat. Men jag själv tänker inte använda någon torrentklient skriven i Java, speciellt inte gäddhäng-Azureus. Som att raka sig med en toarulle...Nej men om du vill kan du ju testa det. Enligt vad jag förstår är det helt säkert såvida du inte har någon kompis som är självaste FBI eller vad man nu kallar dom. Okej, då förstår jag. Tack för svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts