Gå till innehåll

Oneswarm


Olivier

Recommended Posts

Hej. Jag har hört mycket om Oneswarm, vissa säger att det är supersäkert, andra att det bara är ett nytt oprivat µTorrent.

Fungerar inte Oneswarm typ som en chatt (väldigt kanske nästan som en chatt iallafall :)), dvs bara jag och mottagaren ser den? Eller går det via server?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oneswarm är Azureus (Vuze) i förklädnad. Det är exakt som Azureus fast i annat utseende där du väljer privata personer som får ansluta och dela med dig ungefär som Live Messenger (MSN), så ja du har rätt i att det kan liknas med en chat. Men jag själv tänker inte använda någon torrentklient skriven i Java, speciellt inte gäddhäng-Azureus. Som att raka sig med en toarulle...

Nej men om du vill kan du ju testa det. Enligt vad jag förstår är det helt säkert såvida du inte har någon kompis som är självaste FBI eller vad man nu kallar dom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oneswarm är Azureus (Vuze) i förklädnad. Det är exakt som Azureus fast i annat utseende där du väljer privata personer som får ansluta och dela med dig ungefär som Live Messenger (MSN), så ja du har rätt i att det kan liknas med en chat. Men jag själv tänker inte använda någon torrentklient skriven i Java, speciellt inte gäddhäng-Azureus. Som att raka sig med en toarulle...

Nej men om du vill kan du ju testa det. Enligt vad jag förstår är det helt säkert såvida du inte har någon kompis som är självaste FBI eller vad man nu kallar dom. :)

Okej, då förstår jag. Tack för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...