candela Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Sedan jag uppdaterat till IE8 så har datorn långsamt börjat krångla. Det gick perfekt i bötjan, men nu har följande hänt. När jag klickar på en ikon (spelar ingen roll vilken) så tar det mellan 5-10 sek innan det händer något. Har kollat med CCleaner och AntiSpyware men det ger ingen bättring. Undrar om jag fått något otyg i datorn. Har inte varit inne på några suspekta sidor. Hoppas någon här på forumet kan tipsa om hur jag återfår en fungerade dator. Hoppas jag skall slippa formatera. /candela Quote
candela Posted April 8, 2009 Author Posted April 8, 2009 Sedan jag uppdaterat till IE8 så har datorn långsamt börjat krångla. Det gick perfekt i bötjan, men nu har följande hänt. När jag klickar på en ikon (spelar ingen roll vilken) så tar det mellan 5-10 sek innan det händer något. Har kollat med CCleaner och AntiSpyware men det ger ingen bättring. Undrar om jag fått något otyg i datorn. Har inte varit inne på några suspekta sidor. Hoppas någon här på forumet kan tipsa om hur jag återfår en fungerade dator. Hoppas jag skall slippa formatera. /candela Har avinstallerat IE8 och återgått till IE7. Nu funkar datorn igen. /candela Quote
Recommended Posts