candela Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Sedan jag uppdaterat till IE8 så har datorn långsamt börjat krångla. Det gick perfekt i bötjan, men nu har följande hänt. När jag klickar på en ikon (spelar ingen roll vilken) så tar det mellan 5-10 sek innan det händer något. Har kollat med CCleaner och AntiSpyware men det ger ingen bättring. Undrar om jag fått något otyg i datorn. Har inte varit inne på några suspekta sidor. Hoppas någon här på forumet kan tipsa om hur jag återfår en fungerade dator. Hoppas jag skall slippa formatera. /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 Sedan jag uppdaterat till IE8 så har datorn långsamt börjat krångla. Det gick perfekt i bötjan, men nu har följande hänt. När jag klickar på en ikon (spelar ingen roll vilken) så tar det mellan 5-10 sek innan det händer något. Har kollat med CCleaner och AntiSpyware men det ger ingen bättring. Undrar om jag fått något otyg i datorn. Har inte varit inne på några suspekta sidor. Hoppas någon här på forumet kan tipsa om hur jag återfår en fungerade dator. Hoppas jag skall slippa formatera. /candela Har avinstallerat IE8 och återgått till IE7. Nu funkar datorn igen. /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts