Ozzyman Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Windows 7 ,build 7068 x64, fungerar superbra på min bärbara ACER Aspire 5020/2 gig i ramminne/AMD x64 @1600 mh/z/180 gig hårddisk....... Är det någon mer än jag som "upplever" Windows 7 ta ut det "bästa" ur laptopen? Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izon Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Helt klart. Sitter också med min laptop och den enda gången jag tyckt att datorn presterat i samma kaliber är när jag kört olika linux distar på den. Men om man jämför XP, Vista och Windows 7 så vinner ju den sistnämnda med hästlängder. Och då inte bara i form av snabba start och avslut utan även förmågan att kunna köra spel som jag ej kunnat köra tidigare pga lagg då prestandan inte är så hög. Tex red alert III fungerade inte så bra på min laptop under XP men under windows 7 laggade det inte alls. Och då möter inte ens datorn minimumkraven för spelet. Men om vi skall kolla på kompabillitet gentemot äldre spel så är XP överlägset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 Vad roligt!Jag håller nästan helt med dig izon! Windows 7 "rockar" fett................. Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
izon Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Vad roligt!Jag håller nästan helt med dig izon! Windows 7 "rockar" fett................. Mvh.Ozzyman Bara nästan? vad är det som du ej håller med om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted April 5, 2009 Author Share Posted April 5, 2009 OK då izon................jag håller med dig i allt........... Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts