morno Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 he jag vill göra en egen FTP server.. vad behöver jag? jag kommer inte att ha olagliga saker om ni vill så kan jag posta den här när allt är klart.. tänkte ha tl.x Drivisar till olika saker så som Skrivare med mera. för vi alla vet hur svårt det är att hitta nån som funkar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Filezilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 har filezilla server nu.. hur gör jag så att man slipper logga in med pass och namn? EDIT: Nvm.. fixade det.. nu ska jag bara lägga till drivers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Servern är nere och dessutom är ju Windows Update en redan existerande lösning där tillverkare lägger till drivrutiner. Om man behöver drivrutiner är det ju bara att leta fram på tillverkarens hemsida om man trots allt inte hittar dom på Windows Update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 6, 2009 Author Share Posted April 6, 2009 Funkar nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts