olof65 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Hej stenis vet inte om det en bugg men när försöker nå connect.microsoft siten via IE8 i denna beta1 så får jag inte kontakt men med firefox 3.1 får jag kommer in direkt på sidan iaf har inte gjort något konstigt i IE8 vad jag vet. väldigt skumt tycker jag den funkar utmäkrt i nya bygge har testat de som läkt ut iaf. mvh bengt olsson datatekniker alltor data & larmteknik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Jag kommer in på Connect utan problem med IE8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olof65 Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 hej skumt vet inte varför samma sak ibland dmi.dk funkar ibland att de sidor funkar med nyare bygge men tur man har fler datorer så kan ta ner när rc1 kommer hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts