Gå till innehåll

Akut ! Kan inte connecta ?


3mpty

Recommended Posts

Hej :)

Jag har just installerat win7 på min burk men jag kan inte få någon internet kontakt kommer inte ut på nätet ? vad är det jag har satt i kontakten och allt allt är riktigt jag vet ej vad jag ska ta mig till även när det står att jag har kontakt går det inte ?? Hjälp !!!!

Tack på förhand :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej :)

Jag har just installerat win7 på min burk men jag kan inte få någon internet kontakt kommer inte ut på nätet ? vad är det jag har satt i kontakten och allt allt är riktigt jag vet ej vad jag ska ta mig till även när det står att jag har kontakt går det inte ?? Hjälp !!!!

Tack på förhand :)

Excuse me! Är det inte DATORN som du satt i kontakten?

Nä, skämt åsido! Vad har Du för Internetleverantör? Vad har Du för Op-system, 32-bitars eller 64-bitars.

sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Excuse me! Är det inte DATORN som du satt i kontakten?

Nä, skämt åsido! Vad har Du för Internetleverantör? Vad har Du för Op-system, 32-bitars eller 64-bitars.

sunshine

1. Har du kollat att nätverkskortet fungerar, dvs ingen gul symbol vid nätverkskort i enhetshanteraren?

2. Har du kollat nere tilll höger om du har en nätverksikon, och isf vad den säger?

3. Fungerar din anslutning överhuvudtaget?

Kolla och återkom så ska vi hjälpa dig omedelbums. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Har du kollat att nätverkskortet fungerar, dvs ingen gul symbol vid nätverkskort i enhetshanteraren?

2. Har du kollat nere tilll höger om du har en nätverksikon, och sif vad den säger?

3. Fungerar din anslutning överhuvudtaget?

Kolla och återkom så ska vi hjälpa dig omedelbums. :)

Tack When! Du kom ihåg mera! Jag glömde, åldern? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...