Sunshine Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 God afton! Nu har jag installat RadarSync och låtit denna scanna av datorn! Hittade en del som uppdaterades. Startade om datorn, vad hände? -Jo, den blev lite snabbare faktiskt. Detta i Windows 7:an. Kan rekommendera att köra detta program. PS: Varför hittar inte datorn uppdates via aktivitetshanteraren, på samma vis som RadarSync? DS: RADARSYNC = Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 hittade bara en lite programuppdatering till AI Roboform... det var allt... 7077 har redan nyaste drivrutinerna som jag kan hitta, nyare än de senaste till Vista iaf. SUMo anser jag var ett bättre alternativ om man vill leta efter uppdateringar till program Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhos Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 själv kör jag med secunia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik07 Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 men vilken är bäst då? vilken ska man ha? jag själv använder Driver Checker och det är det bästa tycker jag i alla fall.... Någon som provat Driver Checker på Windows-7 ? http://www.driverchecker.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts