essin Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Hej! Nån som kan tipsa om gratis e-postskanner? Tackar på förhand essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Kan denna passa? Å andra sidan så har de flesta antivirusprogram inbyggda e-postscanners, vilket använder du i dagsläget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted April 20, 2009 Author Share Posted April 20, 2009 Kan denna passa? Å andra sidan så har de flesta antivirusprogram inbyggda e-postscanners, vilket använder du i dagsläget? "Denna" kan inte passa, då jag har en mycket snyggare. Jag använder Avira P. free i dagsläget. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Jag använder Avira P. free i dagsläget.essin Du behöver inte komplettera med någon ytterligare skanner, anser jag. Om du får e-post som innehåller ett hot, kommer AntiVir att upptäcka det innan det kan göra någon skada. Att e-posten inte skannas under mottagning är ingen stor brist, om det alls är en brist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted April 20, 2009 Author Share Posted April 20, 2009 Du behöver inte komplettera med någon ytterligare skanner, anser jag. Om du får e-post som innehåller ett hot, kommer AntiVir att upptäcka det innan det kan göra någon skada. Att e-posten inte skannas under mottagning är ingen stor brist, om det alls är en brist. Tack!! Jag har förstått det nu,efter att ha googlat lite.Det låter tryggt att jag inte behöver e-postscanning. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts