ellabella Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Hej. Jag installerade officepaketet och råkade svara att jag ville ha outlokk istället för windows mail. Gillar inte outlook och vill nu ha tillbaka windows mail istället. fattar inte hur jag ska göra för att få bort outlook. Har windows vista home premium 64 bit. Hjälp någon!! MVH/Ellabella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Hej.Jag installerade officepaketet och råkade svara att jag ville ha outlokk istället för windows mail. Gillar inte outlook och vill nu ha tillbaka windows mail istället. fattar inte hur jag ska göra för att få bort outlook. Har windows vista home premium 64 bit. Hjälp någon!! MVH/Ellabella Lägg till/ta bort program.... istället för att avinstallera väljer du "ändra". Under installationsprogramet avbockar du outlook under avancerade installations alternativ. Du kan också navigera till C:\Program\Windows Mail.... starta där och under inställningar bocka i att du vill att Windows Mail ska vara din standard Epostklient. Outlook finns kvar men används inte förrän du säger till... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts