ellabella Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Nu har jag snart blivit gråhårig igen! jag försöker få fram användardatan i vista. Men det verkar ju hopplöst att finna detta. Någon som kan tipsa mig om hur jag bär mig åt. Letat febrilt på nätet men inte fått napp. Gömmer vista denna data på nåt oåtkomligt ställe tro!! Hjälp!! Ellabella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Vilken 'användardata' försöker du hitta ? Är det något speciellt programs 'användardata' eller menar du "Mina Dokument" m.m. Ditt personliga kontos filer ligger under "C:\Users\Ellabella". Tänk på att vissa kataloger är dolda så du måste ändra i Kontrollpanelen - Mappar - Visa - markera "Visa dolda filer..." Viss programdata ligger i "Windows Registry" och hanteras via Regedit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellabella Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 Jag försökte hitta mappen där alla min användardata finns sparat. Ny lyckades jag tack vare ditt tips om att ändra mappvisning. Jag markerade :visa dolda filer och se vips så fanns allt fick jag det att funka tack vare ditt tips om mappvisning. tack för hjälpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts