CyphoX Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Har hörlurar med mic på och när jag ska använda micen på msn så funkar inte den. har inte gjort några inställningar eller nått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Kollat inställningarna i Sound? Jag har märkt med något bygge att ljuddrivrutinerna som följde med som standard gjorde att min mic inte fungerade. Fungerar din mic i något annat program eller är det tvärdött? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyphoX Posted May 9, 2009 Author Share Posted May 9, 2009 ja den funkar i ventrilio men när jag gick in i sound och spelade musik samtidigt så rörde micen sig när jag slog på musiken men när musiken är av så är den död. Den funkar inte med nått annat än Ventrilio.' Kör med RC1 7100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts