Silenz Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 En stilla undran varför det är både IE8 32bit och IE8 64bit? Vilken ska man använda osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 jag skulle vilja svara som så att det är två därför att visa plugin som flash, java, shockwave osv finns inte till 64bits ie8 än, men det finns till 32bit. Så jag tror att det har att göra med användarvänligheten. Du ska kunna utnyttja ie8 fullt ut, och just nu är det 32bitarn som är fullt användarvänligast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted May 9, 2009 Share Posted May 9, 2009 man använder till 99,9% alltid 32-bitars läsaren, just därför av den anlednigen som beskrivs ovan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted May 9, 2009 Author Share Posted May 9, 2009 Ok! Som jag misstänkte då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts