swag Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 hur gör man för att få tex om jag har flera websidor öppna som ligger nere i skrivbordts fältet. har valt gruppera i egenskaper men dom ligger på en lång rad istället vill ha alla sidor jag har öppnat som en rullmeny i fältet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 hur gör man för att få tex om jag har flera websidor öppna som ligger nere i skrivbordts fältet. har valt gruppera i egenskaper men dom ligger på en lång rad istället vill ha alla sidor jag har öppnat som en rullmeny i fältet. I egenskaperna för startmenyn (högerklicka) så hittar du fliken Aktivitetsfältet. Markera kryssrutan "gruppera liknande knappar i aktivitetsfältet" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted May 24, 2009 Author Share Posted May 24, 2009 I egenskaperna för startmenyn (högerklicka) så hittar du fliken Aktivitetsfältet. Markera kryssrutan "gruppera liknande knappar i aktivitetsfältet" hej igen jo jag har gjort detta men funkar inte kör vista ultimate 64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 hej igen jo jag har gjort detta men funkar inte kör vista ultimate 64 Jaså? Vilket sammanträffande, för det gör jag med och hos mig fungerar det. Saken är bara den den att jag inte vill ha dem grupperade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted May 25, 2009 Author Share Posted May 25, 2009 Jaså? Vilket sammanträffande, för det gör jag med och hos mig fungerar det. Saken är bara den den att jag inte vill ha dem grupperade. skumt får det inte att funka på någon av mina 2 datorer med vista på fast det är ikryssat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 skumt får det inte att funka på någon av mina 2 datorer med vista på fast det är ikryssat. Testa starta om datorn efter att ha markerat kryssrutan, för annars vet jag inte vad det beror på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted May 26, 2009 Author Share Posted May 26, 2009 Testa starta om datorn efter att ha markerat kryssrutan, för annars vet jag inte vad det beror på.gjort det redan inget hjälper måste vara något annat i själva raden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts