Gå till innehåll

Nyinstallation frågor om + sp1


margrehte

Recommended Posts

1. Skulle ju testa annat sätt nyinstallera igen pga att datasupporten ansåg det bättre att sp 1 installerades innan drivrutinerna, sagt och gjort så körde jag vista basic och direkt därpå home premium sen SP 1.

Fråga : Kan inte installera drivrutinerna på något sätt ( testat 3 olika sätt ) och ändå så finns inget gult utropstecken i enhetshanteraren ???

kunde förstå detta om home premium haft tillgång till internet vid installation för märkt tidigare att home premium gör mycke gott uppkopplad till nätet vid installation, körde dock allt med nätet bortkopplad ( även Comodo ) ,

som det ser ut nu så ser jag inte hur jag skulle kunna få in nyare drivrutiner ?

2: Undrar över system/ växlingsfil vad som är bäst ? gamla datorn har en disk C:// står nu på "hantera automatiskt storlek på varje enhet " ställde den tidigare på " storleken bestäms av windows " men datorn blev inte glad då ?---- nya datorn med 2 disk vista basic c:/ windows 7 d: står på " storleken bestäms av windows " vilket funkar bra.

3. Kunde inte hitta SP 1 så fick ladda ner igen från nätet och blev då bekymrad då HUC32VUH laddades ner när SP 1 var färdig, har googlat på HUC men resultat= 0, någon som vet vad HUC32VHU är för något ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...