Belsebub Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Jag har två skrivare som jag delat ut i hemmannätverket. Men när jag försöker ansluta någon av skrivarna till laptopen för att kunna skriva ut därifrån genom min stationära som skrivarna sitter ihop med genom usb, får jag bara upp meddelande om att: Det gick inte att ansluta skrivaren. Den angivna porten är okänd. Det fungerade ju alldeles utmärkt förut mellan mina datorer när jag hade vista på dom. Är det någon bug från w7 eller bör det funka? Ska tillägga att det går utmärkt att dela filer mellan datorerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted June 9, 2009 Author Share Posted June 9, 2009 Ok om jag frågar så här då: Har ni som kör med W7 (skrivare inkopplad) lyckats få skrivare att fungera genom nätverket på en vista-dator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted June 13, 2009 Share Posted June 13, 2009 Har lyckats på en XP dator i varje fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted June 15, 2009 Author Share Posted June 15, 2009 Har lyckats på en XP dator i varje fall. Härligt inget som hjälper mig tyvärr, har ingen xp-dator som är kopplad till skrivaren i mitt nätverk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts