Gå till innehåll

Mywot/www6king.com/www.king.com


Recommended Posts

Nu med "mywot" installerad har jag upptäckt nåt konstigt, jag är registrerad på kingen genom spray.se / www.king.com ---

min gubbe minns inte hur han registrera sej men adressen är www6.king com, minns att jag skrev till king att orättvist gubben min hade fler spel att

välja på varvid king svara att vi inte registrerat oss genom samma sajt men king fixade så jag också fick tillgång till alla spel.

Tittade till min gubbe som var inne på kingen på andra datorn och såg då frågetecken på mywot och då jag klickade på mywotpilen

så fanns 3 röda ang spionprogram m.m. gick in på min dator där kingen var uppe och mywot knallgrön med gul stjärna,

tryckte mywotpilen och inget rött, testade då att skriva www6.king.com och då var det kört dvs rött och även sen jag rensat med ccleaner och därefter

skrev www.king.com så rött, rensade med ccleaner igen och startade om datorn och då fungerade det att skriva www.king.com utan att det blev rött.

Fråga : Bör gubben avregistrera sej (www6.king.com och istället skapa ny profil (www.king.com genom spray ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ser ingen skillnad på att www6.king.com eller www.king.com båda är ju samma sida så att säga. det ska gå logga in från båda adresserna.

Här handlar det om att ena adressen (www.king ) är klassad som säkrare än ( www6.king ) att jag överhuvudtaget frågar beror på att han förlorar ranking/ juveler m.m och börjar om som rookie dvs från 0 igen och hade det inte varit för det så hade jag bara raderat hans spelkonto och skapat ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löst :-D , jag tror jag hade rätt när jag sa till gubben att adressen han var inne på var hackad för efter 2 rensningar av systemet + bortkoppling av nätet ett tag så lyser nu mywot grön med gul stjärna, skönt jag slipper kritik för att jag raderar hans spelkonto. :-) Faktum kvarstår dock att www6.king är farligare när det gäller att få in otyg i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...